Od 1.9.2017 vykonáváme pouze úkony ve formě zapisujícího orgánu na portále:
Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ukládá veřejným funkcionářům povinnost podávat oznámení o majetku, vykonávaných činnostech, příjmech a závazcích, aktuálně formou zápisu do centrálního registru oznámení, a to od začátku výkonu funkce. Registr oznámení je veden pod správou Ministerstva spravedlnosti v elektronické podobě.
Status veřejného funkcionáře u obce Praskačky jsou tito veřejní funkcionáři:
Oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech a závazcích podávají veřejní funkcionáři elektronicky vyplněním příslušného formuláře na stránkách ministerstva spravedlnosti - Centrálního registru oznámení.
Každý občan má právo bezplatně nahlížet do tohoto registru na základě žádosti.
Takováto žádost musí obsahovat v případě fyzické osoby jméno, příjmení, datum narození, trvalý pobyt
a adresu pro doručování písemnosti.
V případě právnické osoby obchodní firmu nebo její název, IČO, sídlo společnosti a údaje o fyzické osobě, která jedná v zastoupení právnické osoby
+ oprávnění k jednání za společnost.
Žádost musí dále obsahovat jméno a příjmení veřejného funkcionáře,
nebo funkci veřejného funkcionáře a právnickou osobu
nebo její orgán, ve které veřejný funkcionář působí.
Žádost lze podat: